Što poduzeti ako nisam dobio ponudu na vrijeme?

Korisnik je dužan održavati ispravne kontakt podatke u svom Korisničkoj zoni. To se posebno odnosi na podatke o kontakt e-mail adresi, jer samo na nju šaljemo sve službene obavijesti, obavijesti o trošku te Ponude/Račune u digitalnom formatu.

U slučaju da iz bilo kojeg opravdanog razloga ipak niste dobili neki račun, ponudu ili obavijest, kontaktirajte naš odjel Prodaje kako bi se taj problem riješio.

  • 1 korisnika smatraju da im je članak koristio.
Da li vam je ovaj odgovor pomogao?

Povezani članci

Imam li 24/7/365 pristup korisničkoj zoni?

Naravno. Vaša korisnička zona dostupan vam je 24/7/365 dana u godini bez ikakvih ograničenja.

Da li nudite otkup pretplate od drugog hosting providera?

Da, u našoj ponudi nudimo otkup Vaše pretplate od Vašeg trenutnog web hosting providera ukoliko...

Nudite li kakve druge usluge osim web hostinga?

Uz web hosting uslugu nudimo još i registraciju domena, izradu unikatnih web stranica, izradu web...

Naplaćujete li PDV?

Da. Optima Hosting naplaćuje korisnicima PDV. Ukoliko imate bilo kakve nejasnoće ili pitanja...

Koje načine plaćanja prihvaćate?

Prihvaćamo PayPal kreditne kartice (Visa, MasterCard i American Express), te plaćanje putem Opće...