Članci

 Cijena usluge preseljenja s drugog providera na OptimaHosting i koliko traje?

Uslugu preseljenja Vaših stranica s drugog providera na OptimaHosting nudimo besplatno...

 Da li moju kreditnu karticu teretite automatski ili moram vršiti uplate ručno?

Kreditna kartica se ne tereti automatski ukoliko kod prvog plaćanja niste na PayPal-u generirali...

 Da li nudite otkup pretplate od drugog hosting providera?

Da, u našoj ponudi nudimo otkup Vaše pretplate od Vašeg trenutnog web hosting providera ukoliko...

 Da li postoji mogućnost plaćanja računa u više rata?

S obzirom na automatizirani način poslovanja računi se moraju zatvarati u cijelosti, što...

 Hoće li mi web stranice i e-mail biti nedostupni tijekom preseljenja?

Ako sve protekne u najboljem redu web stranice i e-mail dostupni su bez prekida tijekom...

 Imam li 24/7/365 pristup korisničkoj zoni?

Naravno. Vaša korisnička zona dostupan vam je 24/7/365 dana u godini bez ikakvih ograničenja.

 Imate li jamstvo povrata novca?

Svim novim korisnicima nudimo 30-dnevno jamstvo povrata novca. Ukoliko iz nekog razloga niste...

 Kad ću dobiti račun?

Račun šaljemo po evidentiranoj uplati po ponudi. U skladu sa Zakonom o PDV-u na računu su...

 Koje načine plaćanja prihvaćate?

Prihvaćamo PayPal kreditne kartice (Visa, MasterCard i American Express), te plaćanje putem Opće...

 Naplaćujete li PDV?

Da. Optima Hosting naplaćuje korisnicima PDV. Ukoliko imate bilo kakve nejasnoće ili pitanja...

 Nudite li kakve druge usluge osim web hostinga?

Uz web hosting uslugu nudimo još i registraciju domena, izradu unikatnih web stranica, izradu web...

 Postoje li kakvi dodatni troškovi promjenom web hosting paket na veći ili manji?

Ne postoje nikakvi dodatni troškovi. Kod promjene web hosting paketa na veći ili na manji dolazi...

 Postoje li kakvi skriveni troškovi?

Ne. Ne postoje nikakvi skriveni troškovi. Svi mogući dodatni troškovi izlistani su na našim web...

 Stavljate li kakve reklame na moje stranice, kao npr. bannere ili pop-up prozore?

Optima Hosting ne stavlja nikakve reklame, bilo koje vrste, na vašu web stranicu. Sadržaj vaše...

 Što poduzeti ako nisam dobio ponudu na vrijeme?

Korisnik je dužan održavati ispravne kontakt podatke u svom Korisničkoj zoni. To se posebno...